czerwony kubek

Jak działamy w dobie pandemii choroby COVID-19?

Jako międzynarodowa  firma zatrudniająca ponad 1200 pracowników  na całym świecie i obsługująca  ponad 12 000 klientów z sektora MŚP na całym świecie podchodzimy odpowiedzialnie do obecnej sytuacji na świecie, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić  niezbędne środki ostrożności, które mają na celu zabezpieczenie naszych pracowników i klientów przed możliwym zagrożeniem, jakim jest wirus COVID-19. Globalnie przygotowaliśmy strategię działania kryzysowego, która pozwoli na bezpieczne funkcjonowanie firmy.

Przypominamy, że COVID-19 (koronawirus) jest to infekcja dróg oddechowych, która najprawdopodobniej rozprzestrzenia się drogą kropelkową. Objawy, które występują przy chorobie to: gorączka, suchy kaszel i trudności w oddychaniu. Wyżej wymienione objawy mogą pojawić się w ciągu 14 dni od kontaktu z wirusem i w większości przypadków są łagodne. Należy jednak zawsze zachowywać szczególną ostrożność. Najbardziej narażone są osoby, u których wykryto wcześniej inne schorzenia oraz osoby starsze.


komputer

Jakie działania podjęliśmy?

Ze względu na gwałtowne rozprzestrzenianie się wirusa w Polsce oraz innych krajach Europy, wszyscy musimy ograniczać ryzyka związane z tym zjawiskiem, oraz zapewnić możliwość kontynuowania działalności Bibby Financial Services w Polsce. W tym celu wprowadziliśmy specjalny plan działania, który obejmuje:

  • Wdrożenie pracy zdalnej dla wszystkich pracowników;
  • Przekazanie wytycznych dla wszystkich pracowników na temat przestrzegania podstawowych zasad higieny oraz instrukcji w przypadku podejrzenia choroby;
  • Nakaz dla osób powracających z krajów wysokiego ryzyka, aby informowały przełożonych o swoim powrocie i od razu przeszły na domową kwarantannę na okres 14 dni;
  • Zawieszenie wszelkich podróży służbowych ze skutkiem natychmiastowym;
  • Anulowanie wydarzeń biznesowych, odwołanie bezpośrednich spotkań i konferencji, które można przeprowadzić przez narzędzia do komunikacji online. 

praca przy komputerze

Z myślą o naszych klientach

Wprowadzone przez nas środki ostrożności nie mają wpływu na poziom jakości obsługi , dostęp do finansowania czy kontakt z nami. Wszystkie nasze procesy wewnętrzne odbywają się on-line, ciągłość biznesu jest zachowana. Wnioski faktoringowe procesowane są normalnie, komitet kredytowy podejmuje decyzje na bieżąco. Nasi klienci bez problemu  mogą zgłaszać faktury, dodawać nowych odbiorców lub wnioskować o zwiększenie limitów finansowania Umowy faktoringu oraz aneksy mogą zostać podpisane elektronicznie.

Panel klienta

mężczyzna pracujący na komputerze

Co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć na czas kryzysu?

W obliczu wirusa COVID-19 wielu przedsiębiorców zastanawia się, jakie działania podjąć, aby zapewnić ochronę pracownikom i klientom, oraz zabezpieczyć kontynuację biznesu. Poniżej kilka ważnych wskazówek, które warto rozważyć prowadząc biznes:

 

 

biurko

Wsparcie dla Twojej firmy

Cały czas przedsiębiorcy mają dostęp do finansowania i możliwość skorzystania z naszych usług. Dzięki wdrożonym procedurom, możemy podpisać umowę elektronicznie, a nasi doradcy cały czas służą pomocą telefonicznie, mailowo lub w trybie konferencji wideo.

 

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i potrzebujesz dodatkowego finansowania lub wsparcia, skontaktuj się z nami!

 

 

Skontaktuj się

kontakt

Masz pytania? Zadzwoń 800 224 229

lub