Wskazówki i porady rekrutacyjne

Dołącz do naszego zespołu

Kawa

Jak przebiega rekrutacja?

Nasz proces selekcji służy poznaniu Twoich kompetencji. Składa się z kombinacji następujących etapów - w zależności od stanowiska, o które się ubiegasz.

  • rzetelna analiza Twojego CV
  • rozmowa telefoniczna z jednym z naszych rekruterów
  • dalsza ocena, która może obejmować bezpośrednie wywiady badające kompetencje oraz testy: psychometryczne, umiejętności analitycznych i pracy w zespole itp.


Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?

Chcemy poznać Twoje najlepsze strony. Dlatego dążymy do tego, aby dobrze zorganizowany proces oceny był możliwie jak najmniej stresujący dla Ciebie.

Podczas spotkania będziemy mieć okazję lepiej Cię poznać. Natomiast Ty dowiesz się więcej o naszej kulturze, stanowisku o które się ubiegasz oraz o zespole Bibby Financial Services.

 

Żeby czuć się komfortowo podczas rozmowy upewnij się, że:

  • dokładnie poznałeś Bibby Financial Services 
  • poznałeś stanowisko, o które się ubiegasz (możesz skorzystać z naszej strony internetowej, profilu LinkedIn lub zapytać naszych rekruterów lub pracowników)
  • przygotowałeś dodatkowe informacje o sobie, którymi chcesz się pochwalić, takie jak certyfikaty, dyplomy lub referencje

  • przemyślałeś umiejętności, którymi dysponujesz oraz przykłady potwierdzające Twoje doświadczenie
  • przygotowałeś sobie pytania, które chciałbyś nam zadać

kontakt

Masz pytania? Zadzwoń 800 224 229

lub