Oferty pracy

Bibby Financial Services Sp. z o.o. – część międzynarodowej grupy Bibby Line Group Ltd., o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań poprawiających płynność finansową przedsiębiorstw, poszukuje:

(Młodszy) Specjalista

ds. Monitoringu Należności (F/M)

(Dział Obsługi Klientów biuro w Poznaniu)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • kontakty telefoniczne z Odbiorcami naszych Klientów
  • weryfikowanie i monitorowanie należności oraz uzgadnianie harmonogramu spłat
  • potwierdzanie sald i zapewnienie poprawności rozliczeń
  • weryfikowanie wiarygodności Odbiorców
  • zapewnienie optymalnej wysokości finansowania Klientów
  • wsparcie Doradcy Klienta w codziennej obsłudze Klientów

Od idealnego kandydata oczekujemy:

  • umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w zakresie monitorowania terminowości spłat
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie
  • wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • asertywności i pewności siebie
  • samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy
  • doświadczenie w faktoringu będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • umowę o pracę na zastępstwo
  • możliwość podnoszenia swoich kompetencji w ramach powierzonych zadań
  • wynagrodzenie stałe oraz premiowe w zależności od osiąganych wyników
  • odpowiedzialną pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do kart Multisport Benefit

Jeśli stwierdzenie „Klient zawsze na pierwszym miejscu” oznacza dla Ciebie najwyższą jakość obsługi, otwartość na potrzeby Klientów, szybkość w działaniu i poszukiwanie rozwiązań; jeśli codzienna praca z liczbami wymagającą skrupulatności i dokładności oraz rozmowy telefoniczne są tym, co potrafisz robić i co sprawia Ci przyjemność – zapraszamy.

Osoby spełniające nasze oczekiwania prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego z dopiskiem „DOK/POZ”, na adres: Bibby Financial Services Sp. z o.o.,  Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa lub na adres e-mail: rekrutacja@bibbyfinancialservices.pl. W aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych. Dziennik Ustaw z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami, otrzymanych dokumentów nie zwracamy.

Bibby Financial Services Sp. z o.o. – część międzynarodowej grupy Bibby Line Group Ltd., o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań poprawiających płynność finansową przedsiębiorstw, poszukuje osoby na stanowisko:

Doradca Klienta (F/M)

 (Dział Obsługi Klientów, Warszawa )

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami 
  • efektywną i sprawną obsługę Klientów
  • realizowanie ustalonych celów przychodowych
  • kontrolowanie ryzyka i zapewnianie bezpieczeństwa realizacji transakcji
  • utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi
  • formalną weryfikację dokumentacji

Od idealnego Kandydata oczekujemy:

  • minimum rocznego doświadczenia w faktoringu
  • proaktywnego podejścia do obsługi Klienta
  • umiejętności prowadzenia negocjacji na poziomie podstawowym
  • znajomości aspektów związanych z cesją należności
  • asertywności i pewności siebie
  • wysokich umiejętności interpersonalnych
  • samodzielności w działaniu
  • zaangażowania
  • pozytywnego podejścia do życia i pracy
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min B2 (w mowie i piśmie)

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • możliwość podnoszenia swoich kompetencji w ramach powierzonych zadań
  • odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznym zespole
  • wynagrodzenie stałe oraz premiowe w zależności od osiąganych wyników
  • opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i dofinansowanie do kart Multisport Benefit

Jeśli stwierdzenie „Klient zawsze na pierwszym miejscu” oznacza dla Ciebie najwyższą jakość obsługi, otwartość na potrzeby Klientów, szybkość w działaniu i poszukiwanie rozwiązań; jeśli codzienna praca z liczbami wymagającą skrupulatności i dokładności oraz rozmowy telefoniczne są tym, co potrafisz robić i co sprawia Ci przyjemność – zapraszamy.

Osoby spełniające nasze oczekiwania prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego z dopiskiem „DOK/WAW”, na adres: Bibby Financial Services Sp. z o.o.,  Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa lub na adres e-mail: rekrutacja@bibbyfinancialservices.pl  W aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych. Dziennik Ustaw z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami, otrzymanych dokumentów nie zwracamy.

Bibby Financial Services Sp. z o.o. – część międzynarodowej grupy Bibby Line Group Ltd., o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań poprawiających płynność finansową przedsiębiorstw, poszukuje:

Młodszy Specjalista ds. Monitoringu Należności

(Dział Obsługi Klientów biuro w Warszawie)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • kontakty telefoniczne z Odbiorcami naszych Klientów
  • potwierdzanie sald i zapewnienie poprawności rozliczeń
  • weryfikowanie i monitorowanie należności oraz uzgadnianie harmonogramu spłat (tzw. miękka windykacja)
  • weryfikowanie wiarygodności Odbiorców
  • zapewnienie optymalnej wysokości finansowania Klientów
  • wsparcie Doradcy Klienta w codzinnej obsłudze Klientów

Od idealnego kandydata oczekujemy:

  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie
  • umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w sprawie monitoringu terminowości spłat
  • wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • asertywności i pewności siebie
  • samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy
  • doświadczenie w faktoringu będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • możliwość podnoszenia swoich kompetencji w ramach powierzonych zadań
  • wynagrodzenie stałe oraz premiowe w zależności od osiąganych wyników
  • odpowiedzialną pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do kart Multisport Benefit

Jeśli stwierdzenie „Klient zawsze na pierwszym miejscu” oznacza dla Ciebie najwyższą jakość obsługi, otwartość na potrzeby Klientów, szybkość w działaniu i poszukiwanie rozwiązań; jeśli codzienna praca z liczbami wymagającą skrupulatności i dokładności oraz rozmowy telefoniczne są tym, co potrafisz robić i co sprawia Ci przyjemność – zapraszamy.

Osoby spełniające nasze oczekiwania prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego z dopiskiem „DOK/WAW”, na adres: Bibby Financial Services Sp. z o.o.,  Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa lub na adres e-mail: rekrutacja@bibbyfinancialservices.pl. W aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych. Dziennik Ustaw z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami, otrzymanych dokumentów nie zwracamy.