Bibby Financial Services jest Marką Godną Zaufania 2023
Bibby Financial Services otrzymało tytuł "Marka Godna Zaufania 2023" w kategorii firma faktoringowa. Tytuł przyznawany jest na podstawie badania B2B przeprowadzanego na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” przez instytut badawczy Kantar Polska S.A.
To już VIII edycja badania, które wskazuje marki produktów i usług dla biznesu cieszące się największym zaufaniem przedsiębiorców z sektora MSP. Bibby Financial Services zdobyło ten tytuł już po raz czwarty. W tym roku liczba głosów oddanych na Bibby sięgnęła 40 proc.
- Największą wartością w Bibby Financial Services są niezaprzeczalnie ludzie. Nasz zespół to grupa ekspertów, którzy na pierwszym miejscu stawiają komunikację, otwartość i bliską relację z klientem. Budowanie zaufania oraz indywidualne podejście do każdego klienta są kluczowe w utrzymaniu długotrwałych relacji biznesowych w branży finansowej, a zwłaszcza w przypadku współpracy z małymi i średnimi przedsiębiorcami. W Bibby Financial Services specjalizujemy się w obsłudze właśnie tego segmentu. Jesteśmy rodzinną firmą, dlatego wiemy, jak wspierać rodzinne biznesy poszukujące finansowania rozwoju czy pomocy w utrzymaniu płynności finansowej. Przedsiębiorcy przychodzą do nas z problemem i zwyczajnie oczekują rozmowy z człowiekiem, a nie automatycznych procesów. My rozumiemy swoją rolę, dlatego wewnątrz Bibby Financial Services tworzymy atmosferę zaangażowania i motywacji. To zdecydowanie dobrze wpływa na relacje z klientem i postrzeganie nas jako godnych zaufania. A jak wiadomo – zadowolony klient to zysk – mówi Tomasz Kukulski, Prezes Zarządu Bibby Financial Services.
|
Ankieta tegorocznego badania została wysłana do 30 tysięcy przedsiębiorców reprezentujących kadrę zarządzającą, specjalistów i właścicieli firm. Ankietowani proszeni byli o udzielenie spontanicznej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W każdej z 25 kategorii można było wskazać tylko jedną markę.
Ostatecznie w badaniu wzięło udział 1 110 przedsiębiorców. Łącznie wymienili ponad 300 znanych sobie i cenionych marek.